mandag 8. februar 2010

Venner

Det er ei som bor så alt for langt bort. Ei som tenker sånn som meg. Ei som ler av det samme som meg. Ei som liker å dele ei flaske vin, og en stor pose godis. Ei som er snill, god, nær - men samtidig så alt for langt borte. Skoleåret 2002-2003 var jeg i Sverige på folkehögskole, og ble kjent med en av verdens beste jenter. Vi ses alt for sjelden, men et brev fra henne får meg fortsatt til å le høyt (og svare muntlig på de skriftlige spørsmålene hennes), fordi det føles som om vi er sammen igjen når jeg leser. På lørdag sto jeg ute ved postkassa med tårer i øynene mens jeg leste et langt brev fra bestebeste Stina. I brevet fantes også en ekte engel - som dere ser på bildet. Så fin!


På søndag var det en gjeng med superjenter på besøk - og lillegutt i magen sparka litt, så da lå vi fire jenter oppå "Gravida" for å kjenne hvordan det føltes:)



Og på lørdag var de sporty damene på skitur i bymarka i strålende sol! Triveligste turselskapet, utvilsomt!


Hurra for venner, altså! (og hurra for de som ikke er nevnt i dette innlegget også)

2 kommentarer:

Marthe-Julie sa...

Hurra for deg:)

Stine sa...

Hurra for dæ som kom å feira burdagen min lammi mæ på lørdag ;) Æ storkosa mæ!