onsdag 22. februar 2012

Rocky Horror Picture Show!

Hvor har jeg gjort av kvitskjorta og det altfor korte svarte skjørtet som jeg bruker på Rocky Horror?

Den store dagen nærmer seg med stormskritt, og jeg finner ikke kostymet! Plan for dagen: Fretexrunde med påfølgende pesing over symaskina!

Men, ååååååååååååååååååå, som jeg gleder meg!!!! Like fantastisk hvert eneste år!




Og her kan du se et bilde av "Den ekte" Magenta - så får vi se hva resultatet blir hos meg på fredag! (Jeg tør ikke å stjele bilder på internett, så da blir det lenke)

Og, alle som bor i Trondheim vet vel at Samfundet er stedet og at fredag 24.februar er tiden?

1 kommentar:

Unknown sa...

Du kan trygt stjele bilder på internett, så lenge du oppgir/linker til orginal kilden, slik jeg har skjønt reglene om opphavsrett.

Kanskje ses vi på Samfundet, men tror ikke mitt kostyme blir like fint som ditt...