tirsdag 28. desember 2010

Årskavalkade

Jeg følger etter MJ selv om jeg blir dritsur hver gang tv og nettaviser "oppsummerer" året som har gått. Bloggoppsummering er noe annet enn "nyhetsoppsummeringene" vi ser i media. (overbeviser jeg meg selv om).

Årskavalkade:
Gå i bloggoversikten og finn den første posten hver måned i 2010. Post den/de første setningene i hvert innlegg. Summen av disse utgjør årskavalkaden din.
Jeg linker til hvert innlegg også, sånn i tilfelle du blir nysgjerrig på resten... Oppfordrer alle andre bloggere som leser dette til å gjøre det samme

Januar 2010
Jeg kalte det et nyttårsforsett, men det er jo mer som et nyttårshåp.

Februar 2010
Helt siden vi flytta inn i vår helt egne leilighet, har jeg tenkt på å blogge litt om fordeler og ulemper med å bo på Møllenberg.

Mars 2010
I går hadde vi kakegjester i anledning min bedre halvdels fødselsdag.

April 2010
Etter å ha spist ris til frokost, lunsj og middag i 12 dager, smakte dagens grovbrød med brunost helt fortreffelig

Mai 2010
Jeg innså (faktisk) at jeg ikke kunne kinablogge alt i samme innlegg da jeg kom hjem

Juni 2010
Sola skinte, gresset var grønt og friheten var evig.

Juli 2010
Du tar en mengde gjennomgode mennesker, en god stabel ved, litt støv og skitt og et grundig forarbeid.

August 2010

Sånn i tilfelle du lurte

så tenkte jeg å fortelle noen bruddstykker fra ei alt i alt veldig fin helg.

September 2010
Inspirert av Listebloggen har jeg bestemt meg for å blogge 10 mål for måneden,

Oktober 2010
prøv å ikke la for mye renne ut på veien...

November 2010
De to studentene møtes på kiosken på Dragvoll,

Desember 2010
24 dager

Januarinnlegget var fylt av nyttårshåp - statusen i dag?

Jeg fikk ikke jobben jeg omtalte som Jobben - men jeg fikk fast jobb på JOBBEN. Det er fortsatt ikke fred på jord, jeg gråter fortsatt av Dagsrevyen og jeg må nok håpe litt denne nyttårsaftenen også. Jeg har det bra, alle rundt meg har det bra og jeg og han på havet er fortsatt lykkelige.

Men, vi slapp ikke unna vannproblemer dette året heller - men neste år SKAL bli veldig lettvint - noe annet er uaktuelt.